ریکاوری دوربین مدار بسته

بازیابی اطلاعات دوربین مدار بسته

استفاده از دوربین های مداربسته یکی از الزامات کاربران برای حفظ امنیت و کنترل مکان هاست . میتوان گفت امروزه ۸۰ درصد اماکن از دوربین های مداربسته استفاده می کنند. صحبت ما اصلا بررسی مزایا نیست سر حرف ما فقط با مشکلات و  معایب این نوع سیستم ها است. همانطور که میدانید هر تکنولوژی و سیستم جدیدی دارای مشکلاتی می باشد . ما خدمات تخصصی ریکاوری و بازیابی اطلاعات دستگاه دوربین مداربسته را به شما ارائه خواهیم کرد.

هم اکنون که به این صفحه رسیده اید مطمئنا دچار مشکلات مربوط به حذف فیلم یا اینکه هارد DVR شما از کار افتاده است و نیاز به اطلاعات و فیلم های ضبط شده دوربین مداربسته خود هستید. ما با شرح کلی از مشکلات مربوط از دست دادن اطلاعات دستگاه های DVR و به ریکاوری و بازیابی حافظه دوربین مداربسته DVR خواهیم پرداخت.

بازیابی حافظه دوربین مداربسته

نرم افزار ریکاوری DVR دی وی آر

ما با نرم افزار اختصاصی که توسط تکنسین های این شرکت طراحی شده میتوانیم به سرعت پروسه ریکاوری هارد DVR را به اتمام برسانیم

ریکاوری فیلم دوربین مداربسته

اغلب دستگاه های DVR فیلم ها را پسوند MP4 و H264 ذخیره می کنند اما به هر اکستنشنی که باشد برای ما فرقی نمیکند و ما قادر به بازیابی اطلاعات فیلم دوربین مداربسته با هر پسوندی و هر تاریخی هستیم.

بازیابی اطلاعات DVR در زمان فرمت

اگر بعد از فرمت کردن هارد که اغلب در نتیجه اشتباه کاربر صورت می گیرد مجددا فیلم ضبط نکنید و دستگاه خود را خاموش کنید مطمئن باشید به تمام فیلم ها بصورت تاریخ و مرتب خواهید رسید

بازیابی دوربین مداربسته
بازیابی حافظه دوربین مداربسته

لطفا نکات زیر را در نظر داشته باشید !

  • اولا صبور باشید چرا که این مشکلات قابل حل می باشد.
  • به هیچ عنوان هارد DVR دوربین مدار بسته خود را از دستگاه خارج یا جدا نکنید چرا که در صورت اتصال مجدد دستگاه پیغام فرمت نمایش خواهد داد که به هیچ عنوان نباید هارد را مجددا فرمت کنید.
  • حتما توجه نمایید که فیلم های دوربین مدار بسته در چه زمانی دوباره نوشته میشوند ، برای مثال سیستم های DVRطوری تنظیم میشوند که فیلم های ذحیره شده از دوربین های مدار بسته را برای یک ماه و یا حتی تا ۶ ( ۱۸۰ روز ) ماه و یک سال ( ۳۶۵ روز ) نیز ذخیره می کنند و پس از این زمان فیلم روز اول با روز ۳۶۶ ام جایگزین خواهد گشت . پس فیلم های شما پس از یک مدت زمان خاص که از قبل تعین شده است دوباره نویسی می شود لذا حتما از فیلم های مورد نیاز خود یک نسخه کپی تهیه نمایید.
  • در حمل دستگاه DVR خود دقت لازم را به عمل آورید چون هارد دستگاه حتی در ناچیز ترین ضربات یا تکان ها بشدت آسیب پذیر می باشد.

مشکل هارد شما چیست ؟

_
  • خرابی هارد دیسک
  • عدم نمایش ویدئو ها
  • فرمت شدن DVR
  • ضربه خوردن دستگاه DVR

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

امنیت اطلاعات

اطلاعات شما کاملا تضمین می شود . این شرکت تحت نظارت نهادهای نظارتی فعالیت می کند.

سریع ترین خدمات

به کمک مهندسین با تجربه و بهرمندی از تجهیزات روز دنیا میتوانیم ارائه کننده سریعترین خدمات باشیم.

تخصص و تعهد

سال ها تجربه و بهره مندی از جدیدترین متد های تعمیر و بازیابی اطلاعات هیچ مشکلی را بی راه حل نمی گذارد

.

مراحل کار ما

فقط در ۴ گام ساده اطلاعات و حافظه شما قابل تحویل است 🙂

۱.

تست و آنالیز اولیه

تشخیص نیمی از درمان است بنابراین قطعه شما سریع و بطور کامل آنالیز خواهد شد

۲.

ارائه بهترین راه حل

در این مرحله بهترین راه حل ، کمترین زمان و به صرفه ترین هزینه برآورد و اعلام خواهد شد

۳.

فرآیند بازیابی اطلاعات

متخصصین با تجربه ما ، با نهایت دقت و سرعت عمل اطلاعات را استخراج یا بازسازی خواهند کرد.

۴.

تحویل اطلاعات

قطعه تعمیر شده یا اطلاعات بازیابی شده را چک و در صورت تایید هزینه را پرداخت خواهید کرد

سئوالاتی که شاید در ذهن داشته باشید !

دستگاه DVR که در آتش سوزی بوده ، قابل ریکاوری است؟

ما تجربه ریکاوری این مورد را داشته ایم . اما برای یقین از موفقیت در بازیابی اطلاعات حتما باید هارد دیسک تست شود.

ریکاوری به صورت سخت افزاری است یا نرم افزاری ؟

هارد دیسک از دو قسمت لاجیکال و فیزیکال تشکیل شده ، قسمت لاجیکال مربوط به فریم ور و سیستم کنترل داده در هارد دیسک مربوط می شود و قسمت فیزیکال متشکل از قسمت های سخت یا قسمت های سخت افزاری هارد است. بسته به نوع خرابی هارد ، ریکاوری سخت افزاری یا نرم افزاری انجام می شود. وقتی صحبت از نرم افزار می شود نرم افزار و سیستم عامل هارد دیسک است نه اینکه ریکاوری با استفاده از نرم افزار ها یا بعضی از بد افزار های انجام میشود . لاجیکال و سیستم عامل هر هارد یونیک خود هارد است و در فرآیند ریکاوری نرم افزاری هارد دیسک ما به اصلاح فریم ور هارد دیسک می پردازیم .

مطمئن باشیم که DVR ضربه خورده قابل ریکاوری است؟

ما با استفاده از تجهیزات بروز به یکی از تخصصی ترین مرکز جراحی هارد دیسک تبدیل شده ایم و هر مشکل فیزیکی هارد دیسک را حل خواهیم کرد. نگران اطلاعات هارد ضربه خورده خود نباشید ، قابل ریکاوری است.

دلیل خراب شدن هارد دیسک چیست؟

هارد دیسک مانند قطعات دیگر کامپیوتر دچار مشکلات و خرابی می شود . دلایل متعددی مبنی بر خرابی هارد وجود دارد. بعد از تست هارد دیسک می توان دلیل بوجود آمده را شرح داد. برای آگاهی کامل به لینک : خرابی هارد دیسک مراجعه کنید.

میخواهید بیشتر بدانید !؟

مشکلات رایج

بلاگ آموزش

آموزش ها

نرم افزار