جراحی هارد دیسک

جراحی هارد چیست؟

جراحی هارد دیسک به مجموعه اقداماتی گفته میشود که طی آن قطعات حساس هارد دیسک مثل هد و موتور و .. در محیطی عاری از هرگونه ریزگرد ، گرد و غبار که به اصطلاح کلین روم گفته می شود تعویض می شوند که این کار صرفا جهت بازیابی اطلاعات هارد دیسک بکار می رود که کار فوق العاده حساس و پیچیده ای است. آکادمی هارد ایران با استفاده از کلین روم استاندارد و ابزار آلات جراحی روز دنیا می تواند انواع مدل هارد دیسک ها را جراحی کند و در نهایت اطلاعات هارد دیسک هایی که خرابی فیزیکالی دارند را ریکاوری کند.

ریکاوری اطلاعات اغلب هارد دیسک های ضربه خورده نیاز به جراحی دارد

جراحی هارد دیسک فقط برای بازیابی اطلاعات بکار می رود نه تعمیر هارد دیسک

چرا تشخیص اینکه چه هارد دیسکی نیاز به جراحی دارد مهم است

در جواب این سئوال میتوان گفت : تشخیص نیمی از درمان است ، اگر تشخیص نادرستی داده شود ناخواسته آسیب و نگرانی بزرگی در ذهن شما بوجود می آید . مکررا دیده شده است که ما شاهد مراجعات عزیزانی بوده ایم که در انتخاب خود دقت نکرده اند و هارد دیسک شان توسط افرادی که تخصص کافی در این رشته نداشته اند دستکاری شده است و باعث شده است شرایط هارد دیسک شان بدتر شود و اطلاعاتشان در معرض نابودی قرار بگیرد.

دقت کنید که جراحی هارد دیسک نیاز به کلین روم دارد و نباید در هوای باز هارد دیسک باز شود. البته آکادمی هارد ایران  توانسته با ابداع روش های نوین و تجهیزات بروز دنیا  ۹۰ درصد از این گونه هارد دیسک ها را هم بازیابی کند. اما به شما عزیزان توصیه می کنم که در انتخاب خود دقت کنید و باعث نگرانی و از دست رفتن اطلاعات خود نشوید . تمامی کارمندان و متخصصین آکادمی هارد ایران به یک امید تلاش می کنند و آن هم این است که لبخند رضایت شما را ببیند و شاهد از دست دادن اطلاعات هیچ هموطنی نباشند.

ما با استعانت از خداوند منان همچنان در تلاشیم تا بهترین متد ها را ابداع کنیم تا بتوانیم لبخند رضایت شما را ببینیم که این بالاترین ارزش در نزد خانواده آکادمی هارد ایران است

کلین روم

کلین روم چیست چرا مهم است؟

کلین روم محفظه ای عاری از هرگونه ریز گرد و غبار است که این امکان را فراهم میسازد که هارد دیسک بطور کامل باز شود تا اقدامات لازم در جهت بازیابی اطلاعات انجام شود.

وقتی هارد دیسک در دمای آزاد باز می شود ریز گرد های هوا به سطح پلاتر می چسبد و هد هارد در جهت خواندن و نوشتن اطلاعات با آن برخورد خواهد کرد و این امر باعث خرابی سطح دیسک که اطلاعات نوشته و بازخوانی میشوند و همچنین هد هارد دیسک می شود. دقت کنید که فاصله هد با پلاتر حدود یک بیست و پنجم قطر یک تار مو است.

ابزار جراحی هارد

علاوه به کلین روم نیاز به تجهیزات خاص و بروز هم هست. از دستکش استاندارد تا ابزار تعویض هد و پلاتر . تمام این تجهیزات بعلاوه تخصص باعث یک جراحی هارد دیسک موفق و در نتیجه بازیابی اطلاعات هارد دیسک انجام خواهد شد.

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

امنیت اطلاعات

اطلاعات شما کاملا تضمین می شود . این شرکت تحت نظارت نهادهای نظارتی فعالیت می کند.

سریع ترین خدمات

به کمک مهندسین با تجربه و بهرمندی از تجهیزات روز دنیا میتوانیم ارائه کننده سریعترین خدمات باشیم.

تخصص و تعهد

سال ها تجربه و بهره مندی از جدیدترین متد های تعمیر و بازیابی اطلاعات هیچ مشکلی را بی راه حل نمی گذارد

مراحل کار ما

فقط در ۴ گام ساده اطلاعات و حافظه شما قابل تحویل است 🙂

۱.

تست و آنالیز اولیه

تشخیص نیمی از درمان است بنابراین قطعه شما سریع و بطور کامل آنالیز خواهد شد

۲.

ارائه بهترین راه حل

در این مرحله بهترین راه حل ، کمترین زمان و به صرفه ترین هزینه برآورد و اعلام خواهد شد

۳.

فرآیند بازیابی اطلاعات

متخصصین با تجربه ما ، با نهایت دقت و سرعت عمل اطلاعات را استخراج یا بازسازی خواهند کرد.

۴.

تحویل اطلاعات

قطعه تعمیر شده یا اطلاعات بازیابی شده را چک و در صورت تایید هزینه را پرداخت خواهید کرد

سئوالاتی که شاید در ذهن داشته باشید !

دلیل خراب شدن خود به خودی هارد چیست ؟

دلایل مختفلی دارد که حتی با نگهداری صحیح شما هم امکان دارد پیش آید . پیشنهاد میکنیم مقاله چرا هارد دیسک خراب میشود را بخوانید.

هارد ضربه خورده قابل ریکاوری است ؟

بله . ما بواسطه دانش و کلین روم حرفه ای که در اختیار داریم میتوانیم هارد های ضربه خورده را با بهترین متدها بازیابی کنیم.

بهترین روش حفظ اطلاعات چیست؟

پیشگیری بهتر از درمان است . لطفا به مقاله روش های حفظ اطلاعات مراجعه فرمایید.

تعمیر و ریکاوری با سخت افزار انجام میشود یا با نرم افزار؟

بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد اکسترنال خراب به نسبت مشکلی که بعد از آنالیز و تست کارشناسان قابل تشخیص است بصورت سخت افزاری و نرم افزاری انجام خواهد شد و این دو هیچ گاه از هم جدا نیستند

میخواهید بیشتر بدانید !؟

مشکلات رایج

بلاگ آموزش

آموزش ها

نرم افزار