ریکاوری هارد فرمت شده

ریکاوری هارد فرمت شده

همه روزه درخواست های مکرری در مورد ریکاوری هارد های فرمت شده وجود دارد. فرمت شدن اطلاعات بیشتر ریشه در اشتباهات کاربر دارد و کاربر به اشتباه درایوی که حاوی اطلاعات مهمی است را فرمت می کند. وقتی کاربر هارد یا درایو خود را فرمت میکند در اصل ساختار جدیدی به فایل های سیستمی می دهد و فایل های سیستمی که حاوی آدرس اطلاعات است را دوباره سازی می کند.

در نتیجه آدرس اطلاعات از بین می رود و فایل ها به حالت پاک شده تبدیل میشوند . البته در بعضی از مواقع هارد دیسک یا حافظه هایی مثل رم ، فلش ، SSD خراب می شود و پیغام فرمت میدهد که دلایل زیر باعث بوجود آمدن پیغام فرمت کردن می شود :

 

دلیل Erorr فرمت هارد چیست؟

۱- پیغام فرمت در صورت خرابی فایل های سیستمی

دلیل ارور فرمت ناشی از این است که فایل های سیستمی درایو یا پارتیشن هارد دیسک یا حافظه ها خراب شده اند. دلیل خطا و درخواست فرمت هارد این است که هارد و حافظه ها بتوانند فایل سیستم خود را مجددا بسازند. بعد از فرآیند فرمت محتویات اطلاعات حافظه به کلی پاک خواهد شد.

 

۲- پیغام فرمت در صورت خرابی هارد دیسک

اگر هارد دیسک شما خراب باشد و شناسایی شود بی شک یکی از موارد مشهود ، درخواست فرمت کردن است.  اگر شما این کار را انجام دهید در اصل فایل های سیستمی را روی هارد خراب دوباره سازی کرده اید که این کار به اطلاعات شما آسیب جدی وارد می کند .

با فرمت کردن هارد خراب مشکل را بدتر خواهید کرد. بنابراین از شما درخواست می کنیم که اگر هارد شما کند بالا می آید و بعد از مدت طولانی پیغام فرمت میدهد از فرمت کردن جدا پرهیز کنید.در صورت بروز این مشکل ما میتوانیم یکی از خدمات خود را به نام ریکاوری هارد فرمت شده را به شما ارائه کنیم. ما می توانیم از هارد خراب فرمت شده اطلاعات را بصورت صدرصد و سریع ریکاوری کنیم.

ریکاوری فرمت شده

 

بازگرداندن درایو فرمت شده !

این جمله در گوگل بسیار سرچ شده است . اگر میخواهید اطلاعاتتان صدرصد ریکاوری شود فقط باید دستکاری و فرمت نکنید همین ! اطلاعات شما صدرصد قابل بازیابی است.

از ریختن مجدد اطلاعات روی درایو فرمت شده جدا خودداری کنید

 بعد از فرمت کردن از ریختن اطلاعات جدید جدا خودداری فرمایید و ریکاوری هارد فرمت شده را به آکادمی هارد ایران بسپارید ، ما برای ریکاوری و بازیابی اطلاعات هارد فرمت شده چند روش خاص داریم که به جرات می توانیم اعلام کنیم که در ایران منحصر به فرد می باشد. اگر هارد دیسک شما خراب باشد بعد از ریکاوری می توانیم تعمیر هارد شما را هم انجام دهیم که این کار می تواند در هزینه های شما صرفه جویی شود و نیاز به خرید هارد جدید نباشد.

نکته مهم : دستکاری افراد کم تجربه و کسانی که تخصص کافی در این رشته ندارند باعث نگرانی شما خواهد شد.

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱۳ میانگین: ۲.۱]

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثپت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

آموزش و مشکلات

آموزش ریکاوری هاردریکاوری

۲ دیدگاه

  • سلام
    من دو روز پیش رم گوشی مادرم رو به کامپیوتر وصل کردم
    و براش کمی اطلاعات ریختم
    فردای اون روز اومدم سیستم رو روشن کنم ،بعد از روشن شدن ،دم به دم ،خاموش میشد،
    اومدم ویندوز رو عوض کنم، پیام اومد که در حال نصب یا تعمیر ،۵۰درصد گذشته بود که بازم سیستم خاموش شد ،
    وقتی دوباره روشن کردم ،دیدم تمام درایوها فرمت شده.
    الان نمیدونم چیکار کنم، هرچی عکس و فیلم از خودم ،بچه هام داشتم پاک شده ،آیا امیدی هست؟؟
    لطفا راهنماییم کنید
    ممنون از لطف شما دوست عزیز

    • با سلام و وقت بخیر ، نگران نباشید یکی از خدمات شرکت بازیابی اطلاعات پارتیشن های فرمت شده است . با شرکت تماس بگیرید تا تیم ما راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *