آموزش حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن

حذف پسورد هارد اکسترنال

آموزش حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن

با توجه به میزان سوالات کاربران در رابطه با حذف پسورد هارد اکسترنال، به این نکته رسیدم که بسیاری از کاربران در مورد برداشتن رمز هارد اکسترنال وسترن کمی مشکل دارند. از همین رو بر آن شدیم که آموزشی در مورد حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن دیجیتال برای شما کاربران گرامی آکادمی هارد ایران تهیه کنیم. 

روش حذف پسورد هارد اکسترنال

همان طور که می‌دانید حذف پسورد هارد اکسترنال یکی از مشکل‌ترین و خطرناک‌ترین کار‌های ممکن در رابطه با هارد‌های اکسترنال است. نکته قابل توجه این است که یکی از مزیت‌های این هاردها، داشتن ضریب امنیت بسیار بالا است که در بعضی از مواقع حتی دچار مشکلاتی می‌شود. ما توصیه می‌کنیم از سیستم پسورد گذاری این هارد استفاده نکنید چون بعضی از مواقع خود هارد به زبان ساده، قاطی می‌کند و نمی‌تواند تشخیص به درستی یا ندرستی رمز دهد در نتیجه امکان دارد اطلاعات شما برای همیشه غیر قابل دسترس شود. با این حال شما می توانید مراحل زیر را برای حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن خود بکار برید.

نکته مهم : در این روش  پسورد شما حذف خواهد شد و اطلاعات شما بکلی نابود و غیر قابل ریکاوری می‌شود. اگر اطلاعاتتان مهم است از انجام این کار صرف نظر نمایید

مراحل حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

لازم به توضیح است که به هیچ عنوان گول شعاراتی از قبیل شکستن قفل هارد بدون حذف اطلاعات را نخورید، به دلیل امنیت بالا در سیستم رمز نگاری هارد‌های اکسترنال این مورد به هیچ عنوان ممکن نخواهد بود.

۱- ابتدا نرم افزار WD Smart Ware را از لینک زیر دانلود و نصب نمایید.

دانلود نسخه ۳۲ بیتی نرم افزار WD Smart Ware

دانلود نسخه ۶۴ بیتی نرم افزار WD Smart Ware

۲- بعد از نصب، برنامه را اجرا کرده و هارد دیسک پاسپورتی خود را انتخاب نمایید. بعد از چند بار وارد کردن اشتباه رمز، با تصویر زیر رو به رو خواهید شد سپس طبق تصویر زیر عمل کنید.

بعد از کمتر از یک دقیقه پسورد هارد دیسک شما برداشته می‌شود، اگر درایو یا پارتیشن هارد دیسک اینجاد نشد، هارد دیسک را بصورت Safe  از سیستم  جدا کنید و مجددا به سیستم متصل کنید.

اگر رمز هارد دیسک وسترن خود را فراموش کرده اید می‌توانید به یکی از شعب آکادمی هارد ایران مراجعه کنید ما توانسته‌ایم بیش از ۶۰ درصد این موارد را حل کنیم و در تلاشیم راندمان خود را در این زمینه بالاتر ببریم. البته لازم به ذکر است که این کار برای اولین بار در این مرکز انجام می‌شود.

 

پسورد گذاری قوی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال

این نوع پسورد گذاری  قوی ترین سیستم پسورد گذاری است که هیچ یک از مراکز ریکاوری تا کنون نتوانسته،اند هیچ راه حل برای دستیابی اطلاعات پیدا کنند. از این رو نکته مهم این است که این سیستم خیلی از اوقات خود به خود دچار مشکل می‌شود که در ۵۰ درصد از مواقع هیچ کاری از دست هیچ متخصصی در دنیا بر نمی‌آید در نتیجه بهتر است از سیستم پسورد گذاری هارد‌های وسترن  دیجیتال به هیچ وجه استفاده نشود.

همچنین بخوانید : ۳ دلیل کند شدن هارد اکسترنال

 

جمع بندی

 این مقاله ( آموزش حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن ) به خواسته مشتریان عزیزمان نوشته شده است. در صورتی که به دنبال آموزش و مقالات دیگری هستید می‌توانید موضوعات را از طریق کامنت یا صفحه تماس با ما به اطلاع متخصصین آکادمی هارد ایران برسانید.

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۵ میانگین: ۲.۶]

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثپت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

آموزش و مشکلات

آموزش برداشتن رمز هارد اکسترنال وسترنآموزش برداشتن رمز هارد دیسک وسترن پاسپورتیآموزش برداشتن رمز های وسترن مای پاسپورتیآموزش پاک کردن پسورد هاردآموزش حذف پسورد هاردبرداشتن پسورد هاردبرداشتن پسورد هارد اکسترنال WDپاک کردن پسورد هاردپاک کردن پسورد هارد اکسترنالپاک کردن رمز هاردتخصصی ترین مرکز بازیابی اطلاعات هاردتعمیر هاردتعمیر هارد اکسترنال وسترنطریقه حذف پسورد هارد اکسترنال وسترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *