نرم افزار ریکاوری درایو iCore Data Recovery

نرم افزار ریکاوری درایو iCore Data Recovery

در ادامه معرفی نرم افزارهای بازیابی اطلاعات برنامه iCore Data Recovery را معرفی خواهیم کرد. این برنامه یک نرم افزار حرفه ای برای بازیابی اطلاعات است که اطلاعات حذف شده و یا فرمت شده از هارد, مموری کارت, کارت های SSD و یا فلش های USB را بازیابی می کند. همچنین این قابلیت را دارد که فایل ها را از پارتیشن های معیوب که به دلایلی مانند بدسکتوری و یا حمله های ویروسی غیر قابل دسترس شده اند بازیابی کند.

این برنامه ۴ روش مختلف برای بازیابی دارد:
  • پارتیشن های حذف شده را بازیابی می کند.
  • فایل های حذف شده از پارتیشن ها یا سکتورهای معیوب را ریکاوری می کند.
  • جستجو و اسکن فایل های حذف شده
  • بازیابی فایل ها از تمایم درایو ها و حافظه های ذخیره سازی

برنامه iCore Data Recovery بازیابی اطلاعات را به سادگی و با ۳ قدم که در شکل نشان داده شده است یعنی نصب, اسکن و بازیابی انجام می دهد.

 

این برنامه فایل ها را از درایو های فرمت شده, درایوهای raw زمانی که پارتیشن حذف شده است , حمله ویروسی رخ داده است و یا نرم افزار کرش کرده است بازیابی می کند. از فرمت های عکسی, متنی, mp3 و فایل های presentation  یا outlook پشتیبانی می کند و با انواع حافظه ها سازگاری دارد. iCore Data Recovery دارای موتور قدرتمندی برای بازیابی اطلاعات است که با رابط کاربری ساده ترکیب شده است و توانایی این را دارد که فایل هایی که توسط نرم افزارهای مشابه قابل شناسایی نیست بازیابی کند. از دیگر امکانات آن این است که فایل های جستجو شده را به صورت سریع پیش نمایش می دهد. همچنین پارتیشن هایی که MBR معیوب دارند و USB هایی که شناسایی نمی شوند را جستجو می کند. درضمن امکان بازیابی فایل هایی که با shift delete پاک شده اند را نیز دارد.

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۷ میانگین: ۲.۴]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعاتبازیابی اطلاعات هارد پارتیشن بندی شدهدانلود نرم افزار ریکاوری فایل های فرمت شدهدانلود نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالنرم افزار iCore Data Recovery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *