قویترین نرم افزار بازیابی اطلاعات Recover My Files

اگر نیاز به بازیابی اطلاعات دارید نرم افزار recover my file نرم افزاری قدرتمند در این زمینه است که فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز یا فایل های از دست رفته به دلیل فرمت یا فایل های حذف شده توسط ویروس, آلودگی تروجان , و یا فایل هایی که به دلیل خاموش شدن غیر منتظره سیستم یا هنگ کردن از بین رفته اند بازیابی می کند.

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • بازیابی از هارد دیسک, دوربین, فایل های zip, آی پاد ها و دیگر رسانه ها
  • حتی از سطل آشغال خالی شده هم امکان بازیابی فایل دارد.
  • بازیابی فایل پس از فرمت تصادفی حتی زمانی که ویندوز را مجدد نصب کرده اید.
  • بازیابی هارد دیسک پس از فرمت تصادفی
  • بازیابی فایل بعد از خطاهای پارتیشن بندی
  • دریاف اطلاعات از هارد دیسک های RAW
  • عکس, موسیقی , ویدیو و ایمیل را بازیابی می کند.
  • بازیابی از سیستم فایل های NTFS, FAT,exFAT, HFS

Recover my files شما را قادر می سازد تا نتایج بازیابی داده ها را مشاهده کنید و به شما درحالت ON FLY پیش نمایشی را نشان می دهد تا مطمئن شوید که امکان برگشت داده ها وجود دارد. یعنی همزمان با جستجوی فایل ها پیش نمایشی را نیز ارائه می دهد. این نرم افزار ترکیبی از سادگی و قدرت است و با ویندوز ۲۰۰۳, XP, ویستا, ۷,۸ و ۱۰ سازگار است.

با حذف یک فایل محتوای داده های فایل به طور کامل پاک نمی شود این نرم افزار می تواند داده ها را در سطح پایین جستجو کند تا فایل های از دست رفته را با استفاده از ساختار فایل داخل آنها پیدا کند.

 

راهنمای نصب

زمانی که نرم افزار نصب شد آن را اجرا نکنید و چنانچه در کنار ساعت در حالت اجرا قرار دارد آن را ببندید. سپس محتویات پوشه Patch  را در محلی که برنامه را نصب کرده اید کپی کنید و این فایل را اجرا نمایید و عملیات Patch را انجام دهید. این نکته را در نظر داشته باشدی که چنانچه از ویندوز ۷ یا ویستا استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا این فایل بدرستی اجرا شود.

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۲۱۷ میانگین: ۲.۸]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه
مهدی یوسفی

مهدی یوسفی

سلام دوستان من امیدوارم مطلب فوق مورد پسندتان بوده باشد لطفا نظرات خود را ثبت کنید ، اگر هم سئوالی هست با جان و دل پاسخگویتان هستیم

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاربهترین نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالبهترین نرم افزار ریکاوری هارد دیسکدانلود نرم افزار ریکاوری اطلاعات هارددانلود نرم افزار ریکاوری فایل های فرمت شدهدانلود نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالنرم افزار Recover My Files

۵۰ دیدگاه

  • سلام
    خسته نباشید
    من یه فلش رو با بیت لوکر قفل کردم و اصلا در جریان ریکاوری کی نمبودم بعد از نصب مجدد ویندوز فلشم ریکاوری کی میخواد در ضمن رمز عبور هم فراموش کردم
    راهی برای شکوندن قفل فلش یا بازیابی ریکاوری کی وجود داره.؟؟

  • سلام.ببخشید من هارد اکسترنال یک ترا رو به گوشی وصل کردم تمام اطلاعاتم پاک شده با این نرم افزار امکان ریکاوری فایل ها هست؟ نصف بیشتر هارد پر بود الان هیچی نیست.ممنون جواب بدین.

    • با سلام. اگر اطلاعاتتان خیلی اهمیت دارد پیشنهاد بنده استفاده از خدمات بازیابی اطلاعات هست ، در غیر اینصورت در ۴۸ ساعت آینده یک فیلم که توسط آکادمی هارد ایران تولید شده ، منتشر خواهد شد که نحوه بازیابی اطلاعات بعد از اتصال به موبایل رو بصورت ساده و صدرصد تضمینی ارائه خواهد داد و فقط در ۳ دقیقه میتوانید اطلاعاتتان را برگدانید
      با تشکر

  • سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من یه فایل که تقریبا بیست گیگ بوده البته این بیست گیگ پراکنده هست از تعدادی فایل تشکیل شده و فقط یه فایل نیست روی هارد کامپیوتر داشتم پاک شده و بعد از پاک کردن یه سری اطلاعات دیگه روی هارد ریخته شده میخاستم ببینم میتونم برشون گردونم یا نه خیلی مهم برام تمام گذشته و پروژه و خاطرات من داخل اون فایل ها بوده ! این فایل ها پاک شده اند ممنون میشم کمکم کنید مرسی.

    • با سلام و وقت بخیر
      چون مجددا اطلاعات ریخته اید امکان بازیابی سخت تر شده و شاید درصد خیلی کمی از اطلاعاتتون بازیابی بشه همچنین میتونید از خدمات شرکت ما استفاده کنید که طبیعتا تخصصی تر این کار انجام خواهد شد. البته در چند روز آینده آموزش بازیابی بعد از ریختن مجدد اطلاعات در سایت بارگذاری خواهد شد.

      • واقعا ممنونم ازتون مرسی از اینکه وقت میزارید و پاسخ میدید برام امکانش نیست که هارد رو براتون بفرستم منتظر فیلم بازیابی میمونم لطف کنید اگه براتون مقدور باشه باخبر بشیم از بارگزاری بعد از قرار گرفتن روی سایت .
        باز هم سپاسگزارم ازتون

  • سلام ویندوز من سون بود و خواستم ۱۰ نصب کنم و وقتی نصب میکردم ارور داد و دوباره سون نصب کردم و اطلاعات پاک شده بود و تادرایوم یکی شده حجمش*لطفا راهنمایی کنید ایاد میتونم اطلاعاتمو برگردونم خیلی برام مهمه-اگ امکانش هست تلگرام جوابمو بدین سپاس -id telgeram – @aak915

  • سلام و وقت بخیر خدمت شما
    ممنون از نرم افزار خوبتون. من ریکاوری کردم و عکسام برگشته بصورت کامل ولی زمانی که باز میکنم نمایش نمیده با چند تا نرم افزار امتحان کردم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  • سلام وقت بخیر. ممنون از راهنمایی شما. هارد بنده اتفاقی کلیه پارتیشنهایش پاک شد سپس به اشتباه طبق پارتیشن قبلی پارتیشن بندی کردم که در حال حاضر به خاطر پارتیشن بندی جدید (که اشتباه شده) قادر به بازیابی اطلاعات نیستم لطفا راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم

    • با سلام و وقت بخیر، پارتیشن بندی کردن روی پارتیشن های قبلی کار مهلکی بوده که انجام داده اید ، پیشنهاد میکنم از خدمات شرکت استفاده کنید تا اطلاعاتتان صدرصد بازیابی شود.
      با تشکر

  • با سلام و عرض خسته نباشید
    باتوجه به نرم افزارهای متعددی که برای ریکاوری حافظه فلش (که تعدادی فولدر از روی آن پاک شده باشد و بجای آن چند فایل دیگر روی فلش قرار گرفته باشد)، حتی روی سایت شما وجود دارد، خواهشمندم در صورت امکان قدرتمندترین نرم افزاری که برای این کار وجود دارد را معرفی کنید.
    با تشکر

    • کاربر گرامی ، با توجه به نوع فایل ، فایل سیستم و اتفاقی که باعث حذف اطلاعات شده ، روش ها متفاوت است و نمیتوان از نرم افزار ها صدرصد نتیجه گرفت ، نرم افزار ها کمک حال کاربران هستند ولی نه در همه موارد.

  • سلام
    با عرض معذرت و تشكر ، در ويندوز ٧ كامپيوتر شخصي بنده درايو هاي D,E,F پاك شده يا ديده نميشه و فقط درايو C ديده ميشه هرند معمولا اطلاعات اصلي روي درايو C هست ولي در درايو هاي دير هم فايلهاي با ارزشي وجود داشتند. نرم افزارهاي اينترني وجود و باقي ماندن اثر پراتيشن ها و فايل هاي قبلي رو روي اين سه درايو نشان ميدهند ولي نميتوانم پارتيشن ها رو دوباره بسازند، آيا راهي هست كه دوباره اون پارتيشن ها ظاهر بشوند و Drive letter ها رو برگردونم كه فايلها هم در درايو هاي مربوطه برگردن؟
    سپاس

  • سلام خسته نباشید ببخشید من فایل recovery my files را گرفتم بعد از اینکه اطلاعات مورد نظرم را بازیابی کرد میخواهم که ذخیره کنم کلیدlicense میخواهد آیا در مراحل نصب اشتباه کرده ام؟لطف میکنید مراحل را با جزئیات بنویسید؟

  • سلام.فایل من توسط ویروسexe در درایوf قرار داشت این ویروس سیستم را قفل کرد بعد از خاموش و روشن شدن از برق چهار ساعت زمان برد تا برنامه ها کپی رایت بشه و بعد از اجرا فایل های داخل درایو fنبودندفرمت شده چکار کنم برگردند

    • با سلام. لطفا چک کنید که فایل هایتان مخفی نشده باشند. این مورد را تست کنید نتیجه را اعلام کنید تا بهترین پیشنهاد را خدمتتان ارائه کنم.

  • سلام وقتتون بخیر ببخشید من هارد لبتابم مشکل پیدا کرده چندتا فایلم که اغلب فایل rar هستند خراب شدن و وقتی میخوام بازشون کنم خطای CRC میدن . با ریکاوری درست میشن ؟
    پیشنهادتون برای درست کردنشون چیه ؟

  • سلام وقت بخیر میشه آمورش کار با نرم افزار Recover My Files رو بزارید اطلاعات مهمی داشتم پاک شده و تو این نرم افزار دیه میشه ولی نحوه سیو کردنش رو یاد ندارم ممنون میشم آموزش بدید.

    • سلام ، اگر روی حافظه رم یا گوشی خود ذخیره کرده باشید و اطلاعات جدیدی نریخته باشید بله ، البته مجموعه ما در این زمینه فعلا خدماتی ارائه نمکیند. البته یک راه دیگر هم بکاپ کامل از واتساپ میباشد که اگر قبلا فعال کرده باشید امکان دسترسی به آن ها فراهم خواهد بود.

  • سلام م تعدادی فایل توی یک فلش داشتم و برای فلش رمز گذاشته بودم اما یکی از دوستان اشتباهی فلش رو فرمت کرد حالا من با برنامه های مختلفی امتحان کردم اما اصلا اون فایل ها رو نشون نمیدادن راهی هستش که من بتونم اونها رو برگردونم؟

  • سلام.من قبلا در رایانه ام همزمان دو ویندوز نصب کرده بودم بعد کامپیوترم را ارتقاء دادم کلا از نو ویندوز زدم ویندوز۷رو روی یه هارد نصب کرده بودم ولی بعد از نصب ویندوز ۱۰کلا اطلاعاتمو از دست دادم آیا امیدی برای بازیابی فایلها و اطلاعات حذف شده هست لطفاً راهنمایی کنید

  • سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من یسری عکی و فیلم از رو گوشیم انتقال دادم رو لب تابم بعد چند دقیقه تمام پوشه های جدیدی که ساخته بودم پاک شدن میشه راهنمایی کنید که چجور برگردونمشون ممنون میشم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *