حذف رمز هارد دیسک

حذف پسورد هارد دیسک

همه هارد یسک ها قابلیت پسورد گذاری دارند.شما می توانید بروی هارد دیسک لپ تاپ ، پی سی یا X BOX خود پسورد گذاری کنید و مانع از دسترسی دیگران به اطلاعات خود شوید. اما اگر پسوردی برای هارد دیسکتان تنظیم کنید و بعد از آن ، پسورد را فراموش کنید راهی جز شکستن پسورد برای دسترسی به اطلاعات وجود ندارد .

توجه داشته باشید تمام برندها اعم از :

Toshiba , WD , Seagate , Hitachi , Samsung , Maxtor , qountum , Fujitsu

قابلیت پسورد گذاری دارند چه هارد های ۲٫۵ اینچی و چه هارد های ۳٫۵ اینچی.

کانون هارد ایران می تواند تمام پسورد های سخت افزاری که از طریق بایوس تنظیم شده اند را حذف کند.

سریعترین مرکز حذف پسورد در ایران

آکادمی هارد ایران پسورد سخت افزاری تمام برندهای هارد دیسک را در همان لحظه ورود به شرکت حذف می کند.

سیستم پسورد گذاری در اکثر هارد ها غیر از WD بصورت سخت افزاری می باشد . اما در هارد های Western Digital پسورد به دو صورت نرم افزاری و سخت افزاری قابل تنظیم است. شما می توانید از طریق تنظیمات بایوس لپ تاپ یا پی سی خود روی هارد دیسک WD خود پسورد گذاری کنید.

همچنین می توانید برای هارد دیسک اکسترنال WD خود نیز بصورت نرم افزاری و تحت ویندوز با استفاده از نرم افزار اختصاصی WD Smart Ware پسورد گذاری کنید که این نوع پسورد گذاری بالاترین امنیت را به شما ارمغان می دهد که ما توصیه می کنیم از این کار بپرهیزید به این دلیل که فعلا راه حل جامعی برای حذف پسورد هارد اکسترنال WD وجود ندارد هرچند با تلاش های مهندسین کانون هارد ایران توانسته ایم ۷۰ درصد از این موارد را بازیابی کنیم به شرط اینکه اگر پسورد را فراموش کرده اید از فرمت کردن بپرهیزید چون اگر پسورد را به خاطر نداشته باشید و هارد دیسک وسترن مای پاسپورتی خود را فرمت کنید برای همیشه اطلاعتتان را از دست خواهید داد.

اگر پسورد هارد اکسترنال WD خود را فراموش کرده اید و نیازی به اطلاعات هارد اکسترنال قفل شده خود ندارید می توانید از آموزش حذف پسورد هارد اکسترنال WD استفاده کنید .

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱ میانگین: ۵]

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثپت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

آموزش و مشکلات

حذف-پسورد-هارد-دیسک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *