نرم افزار ریکاوری Disk Drill

نرم افزار ریکاوری بازیابی اطلاعات Disk Drill

نرم افزار Disk Drill ابزاری است حرفه ای است که برای حفاظت از اطلاعات شما طراحی شده است و فایل های از دست رفته شما را بازیابی می کند. این برنامه بصورت رایگان است و ویندوزهای xp, ویستا, ۷ , ۸ و ۱۰ را پشتبانی می کند. این برنامه با اینکه ساده است اما ابزارهای حرفه ای ارائه می دهد, امکاناتی همچون اسکن عمیق و سریع که می تواند پارتیشن های از دست رفته و فایل سیستم های مختلف را بازیابی کند. با این ابزار می توان تا ۵۰۰ مگابایت اطلاعات از دست رفته را به صورت رایگان بازیابی کرد. همچنین از فایل سیستم های FAT, NTFS, exFAT, EXT4, HFS و حتی دیسکهای بوت پشتیبانی می کند.

 

تفاوت فرمت ntfs exfat fat

ویژگی ها

نرم افزار Disk Drill برای بازیابی از الگوریتم های متعددی برای اسکن سریع و همچنین اسکن عمیق و جستجوی پارتیشن universal و داده های محافظت شده استفاده می کند. فرآیند بازیابی توسط این برنامه ساده است و می توانید در هر زمانی که خواستید آن را متوقف, ذخیره و بارگذاری کنید.

Disk Drill امکان بازیابی از هر رسانه ای همچون هارد دیسک های داخلی و خارجی, کارت های حافظه, دوربین ها, فلش های USB را دارا می باشد.

وقتی اسکن کامل می شود به شما یک لیست درخت مانند از موارد قابل بازیابی شامل فایل ها و پوشه ها و همچنین فایل های بازسازی شده ارائه می دهد. Disk Drill می تواند صد ها نو فایل مختلف را بازسازی کند مانند : اسناد, تصاویر, آرشیوها, فیلم ها و موارد دیگر.

Disk Drillاین قابلیت را دارد که اطلاعات مختلفی که به علت حذف تصادفی, حذف از سطل آشغال, حملات ویروسی, پارتیشن گمشده و یا غیر قابل دسترس, خرابی و فساد MBR از دست رفته اند بازیابی کند. هم چنین با رابط کاربرپسند می تواند راه حل خوبی برای بازیابی اطلاعات از دست رفته باشد.

 

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۵ میانگین: ۳.۴]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاربرنامه ریکاوریدانلود برنامه ریکاوری هارد دیسکنرم افزار Disk Drillنرم افزار ریکاوری

۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *