راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال

خرید بهترین هارد اکسترنال

راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال یکی از خواندنی‌های مهم و ضروری برای افرادیست که نیاز به ذخیره سازی اطلاعات زیادی دارند. امروزه به دلیل افزایش تکنولوژی و عصر اطلاعات، نیاز به ذخیره سازی اطلاعات و نیز بازخوانی آن به شکل راحت و سریع بسیار مشهود شده است. یکی از ساده ترین راه‌های ذخیره اطلاعات شخصی و حتی سازمان‌های کوچک استفاده از هارد دیسک‌های اکسترنال و اینترنال است. اما برای تهیه هارد دیسک خوب و مناسب باید چند نکته خیلی مهم را مدنظر قرار دهیم. ما در این مقاله راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال را برای شما تهیه کرده‌ایم. با ما در آکادمی هارد ایران همراه باشید.

 

نکات مهم در رابطه با خرید هارد دیسک

اگر به دنبال خرید هارد اکسترنال و اینترنال عالی و با کیفیت هستید که بتواند نیاز‌های شما را به خوبی پوشش دهد، کافیست ادامه این مقاله یعنی راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال را به طور کامل مطالعه نمایید. 
خواندن این مقاله به شما پیشنهاد می‌شود: تفاوت پارتیشن fat و ntfs

 

برحسب نیاز خود انتخاب کنید

اولین نکته در راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال بررسی نیاز شماست. اول باید نیاز خود را مشخص کنیم که می‌خواهیم اطلاعات همیشه در دسترس مان باشد یا اینکه می‌خواهیم در جای امنی اطلاعات را ذخیره کنیم. اگر نیاز ما به اطلاعاتمان به صورت لحظه ‌ای و در هر مکان باشد باید از هارد‌های اکسترنال استفاده کنیم و اگر فقط میخواهیم اطلاعات را در جای امنی نگه داری کنیم بهتر است از هارد اینترنال استفاده کنیم.

 

به گارانتی محصول دقت کنید

نکته خیلی مهم این است که برای خرید هارد اکسترنال و اینترنال باید گارانتی‌های پاسخگو و خوب را مد نظر داشته باشیم. به دلیل اینکه بعضی از شرکت‌های گارانتی خدمات پس از فروش خوبی ندارند و این باعث مشکلات آتی می‌شود. من به شما توصیه می‌کنم از گارانتی‌هایی مانند سازگار ارقام، ویستا پخش رایانه, سریر استفاده کنید هرچند گارانتی‌های خوب دیگری هم وجود دارد که بهتر است خودتان دست بکار شوید و آنها را پیدا کنید البته فروشندگان هارد دیسک اطلاعاتی راجع به گارانتی‌ها به شما خواهند داد.‌

 

ریکاوری اطلاعات توسط آکادمی هارد ایران

نکاتی در مورد خرید هارد اکسترنال 

ما نسبت به خواسته شما چند پیشنهاد داریم .

  • اگر هارد دیسک اکسترنال با باکس زیبا و آنتی شک مد نظر شما است ما پیشنهاد خرید هارد اکسترنال ADATA را به شما می دهیم.
  • اگر سرعت هارد دیسک برایتان مهم است ما پیشنهاد خرید هارد اکسترنال Seagate Back up Plus را به شما می‌دهیم.
  • اگر نیاز به سریع لود شدن اطلاعات و همچنین بازخوانی سریع اطلاعات دارید به نظر من از WD My Passport یا My book استفاده کنید.
  • اگر نیاز به سرعت برای شما مشهود است بهتر از برند سیگیت استفاده کنید. اما اگر نیاز شما به کارکرد بالاتر و پایدار‌تر است به نظر ما از WD استفاده کنید.

 

تجربه ما در ورودی‌های هارد دیسک‌های خراب به کانون هارد ایران

اگر ما بخواهیم یک آمار کلی برای خرابی هارد دیسک‌ها ارائه دهیم می‌گویم بالاترین سطح خرابی در هارد دیسک‌های اکسترنال وسترن به چشم می‌خورد و کمترین ورودی‌ها هارد دیسک‌های اکسترنال ADATA و buffalo است. البته کانون هارد ایران در تعمیر هارد اکسترنال WD بسیار موفق بوده است.

 

جمع بندی

ما در این پست (راهنمای خرید هارد اکسترنال و اینترنال) از آکادمی هارد ایران بنا به درخواست مشتریان عزیزمان به بررسی نکاتی در رابطه با خرید هارد اینترنال و اکسترنال پرداختیم. در صورت داشتن هر گونه راهنمایی در رابطه با هارد می‌توانید از طریق درج کامنت در سایت اقدام نمایید.

به امید بهترین انتخاب

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۴ میانگین: ۳.۸]

اشتراک گذاری:

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Twitter
مهدی یوسفی

مهدی یوسفی

سلام دوستان من امیدوارم مطلب فوق مورد پسندتان بوده باشد لطفا نظرات خود را ثبت کنید، اگر هم سئوالی هست با جان و دل پاسخگویتان هستیم

آموزش و مشکلات

انتخاب هارد دیسک مناسبانتخاب هارد مناسبتخصصی ترین مرکز بازیابی اطلاعات هاردتعمیر هاردچه هاردی بخرمخرید هاردخرید هارد ssdخرید هارد اکسترنالخرید هارد اکسترنال 2 ترابایتخرید هارد اکسترنال ارزانخرید هارد اکسترنال با قیمت مناسبخرید هارد اکسترنال دست دومخرید هارد اکسترنال سیلیکون پاورخرید هارد اکسترنال مناسبخرید هارد اکسترنال وسترن دیجیتالخرید هارد اینترنالخرید هارد دیسکخرید هارد کامپیوترخرید هارد لپ تاپدمای مناسب هارد دیسکسرعت مناسب هاردمناسب ترین هارد اکسترنالهارد اکسترنال مناسبهارد اکسترنال مناسب ps3هارد مناسب برای dvrویژگی های هارد اکسترنال مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *