عدم شناسایی هارد سیگیت

شناخته نشدن هارد سیگیت

یکی از مشکلات رایج هموطنان و مشتریان ما عدم شناسایی هارد سیگیت است ، هارد های سیگیت چه در نوع اینترنال و چه در نوع اکسترنال به مشکل عدم شناسایی برمی خورند که این مشکل چندین دلیل دارند که من به اختصار برای شما شرح می دهم. اما بهتر است مشخص کنیم که چه زمانی هارد دیسک سیگیت شما شناسایی نمی شود ؟ در نوع اینترنال ، باید در بایوس سیستم شناسایی شود یعنی زمانی که سیستم یا لپ تاپ شما روشن می شود باید هارد دیسک را شناخته شده باشد این شناخته شدن به این معنا است که هارد دیسک باید مدل صحیح و ظرفیت درستی داشته باشد مثلا اگر فقط مدل را نمایش دهد و ظرفیت را نادرست یا صفر نشان دهد این بدین معنا است که هارد دیسک شما شناسایی نشده است. در نوع اکسترنال هم : هارد دیسک سیگیت شما که در ایران در دو نوع Expansian و Back up + است باید در Device manager و Disk managment شناسایی شود و شما بتوانید پارتیشن های مربوط به هارد اکسترال خود را ببینید. اگر در Device Manager شناسایی شود اما در Disk Managment شناسایی نشود این بدین معنا است که هارد دیسک شما بصورت کامل شناسایی نشده است که می توان دلایل زیر را در نظر گرفت.

 

عدم شناسایی هارد سیگیت اکسترنال:

 

هارد دیسک اکسترنال سیگیت در دو نوع رایج است:

Seagate Expansion

Seagate Bacckup Plus

هارد دیسک Seagate اکسترنال بیشتر به خاطر ضربه خوردن شناسایی نمی شوند اما مشکلات فریم وری نیز باعث پدیدار شدن این مشکل می شود . بهتر است بعد از اتصال هارد اکسترنال خود به پی سی یا لپ تاپ به صدای هارد دیسک خود گوش دهید اگر صدای غیر عادی دارد سریعا آن را جدا کنید در غیر اینصورت اگر صدای چرخش موتور به گوش میدهد بدون هیچ صدای غیر عادی در اکثر مواقع میتوان گفت هارد دیسک اکسترنال Seagate شما مشکل فیزیکالی ندارد و با راه حل های خود اقدام به ریکاوری اطلاعات هارد یا تعمیر هارد دیسک اکسترنال سیگیت شما خواهیم کرد ، در صورتی هم که هارد دیسک شما مشکل فیزیکالی داشته باشد آن را در کلین روم استاندارد خود جراحی می کنیم و نهایتا اطلاعات شما را تقدیم می کنیم. لطفا توجه داشته باشید هارد دیسک های که مشکلات فیزیکالی دارند ارزش تعمیر ندارد.

توصیه ما به شما :

برای اطمینان از عدم شناسایی هارد دیسک بهتر است از کامپیوتر دیگر و با استفاده از کابل برق و ساتا سالم و برای هارد دیسک های سیگیت اکسترنال از کابل یو اس بی سالم استفاده و نهایتا تست کنید ، در صورتی که مطمئن شدید که هارد دیسک شناسایی نمی شود یا خرابی های دیگری دارد از اعتماد به افراد غیر متخصص اجتناب کنید.

 

عدم شناسایی هارد سیگیت

عدم شناسایی هارد سیگیت اینترنال

هارد دیسک های سیگیت از حدود ۶ سال پیش تا کنون به مشکل عدم شناسایی بر میخورند که راه حل های متفاوت و پیچیده ای برای تعمیر و بازیابی اطلاعات آن در کانون هارد ایران وجود دارد. لیستی از مدل هایی که بیشتر به این مشکل برمی خورند :

عدم شناسایی هارد سیگیت در مدل های:

ST500DM002- ST100dL003_ST3000DL002-ST3500418AS-ST2000DM001-ST4000DM01 خانواده های FREE PLAY , GREEN , LP ,

 

حال پاسخ سئوال شما!

آکادمی هارد ایران در برطرف کردن مشکلات و بازیابی اطلاعات هارد های سیگیت چقدر موفق است ؟

دوستان و هموطنان گرامی به جرات می توان گفت کانون هارد ایران  قوی ترین مرکز بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک های سیگیت است به طوری که در سال های گذشته و اخیرا چند متد و راهکار فوق العاده برای انواع هارد های Seagate برای اولین بار در ایران ابداع نمودیم و اصلا دلیل متمایز بودن کانون کانون هارد ایرن  از سایر مراکز بازیابی اطلاعات همین نکته است.

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۹ میانگین: ۳.۴]

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

آموزش و مشکلات

دیتکت نشدن هارد در ویندوزدیتکت نشدن هارد سیگیتشناسایی نشدن هارد اکسترنال seagateشناسایی نشدن هارد ساتاشناسایی نشدن هارد سیگیتشناسایی نشدن هارد هنگام نصب ویندوزعدم شناسایی هارد اکسترنال سیگیتعدم شناسایی هارد توسط سیستمعدم شناسایی هارد سیگیتعدم شناسایی هارد سیگیت اینترنالعلت دیتکت نشدن هارد

۳ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید خواستم تشکر کنم از تیم خوبتون که مشکل شناسایی نشدن هاردم رو حل کردید. در کمال ناباوری هم هاردم اوکی شد و هم اطلاعاتم ممنونم.

  • سلام من هارد seagate 1tb دارم
    متصل که به لبتاب میکنم ۷-۸ تا بوق ممتد ریز میزنه(باید گوشم رو نزدیک کنم تا بشنوم ) و لبتاب نمیخوندش
    باید چیکار کنم از گارانتیشم گذشته کلی هم اطلاعات شرکت و خانوادگی توش هست
    نمیتونم به کسی اعتماد کنم

    • با سلام ، نگران نباشید میتونید به ما اعتماد کنید ، ما در کنار اینکه حرفه ای ترین شرکت بازیابی اطلاعات هستیم با نهادهای امنیتی هم مستقیم در ارتباط و زیر نظر آنها فعالیت داریم. جای هیچ گونه نگرانی نیست برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شرکت تماس بگیرید یا درخواست تماس رایگان ایجاد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *