نرم افزار بازیابی اطلاعات Stellar Phoenix

نرم افزار بازیابی اطلاعات Stellar Phoenix

این نرم افزار ابزاری برای بازیابی اطلاعات حذف شده است. نرم افزار Stellar Phoenix Windows Data Recovery علاوه بر بازگردانی فایل امکان بازیابی پارتیشن های پاک شده را برای کاربران فراهم می کند. همچنین قابلیت بازگردانی فایل های پاک شده از انواع مختلف حافظه ها همچون فلش دیسک ها, حافظه های دستگاههای مختلف همچون تلفن همراه, حافظه های دوربین های دیجیتال و پخش کننده های فایل های MP3 را دارا می باشد. همچنین می توان فایل های بازیابی شده از دیسک آسیب دیده و معیوب را کپی کرد.

 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Stellar Phoenix Windows Data Recovery

Stellar Phoenix ابزاری حرفه ای برای بازیابی اطلاعات ویندوز است و با رابط کاربری آسان توانایی بازیابی اطلاعات از هر نوع رسانه ذخیره سازی دارد. در ادامه برخی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار را معرفی می کنیم:

 

  • بازیابی سیستم فایل های مختلف

این نرم افزار برای پلت فرم ویندوز ساخته شده است و به راحتی می توان فایل ها, تصاویر, اسناد و موارد دیگر را به وسیله آن بازیابی کرد. هنگامی که سیستم فایل روی درایو آسیب ببیند می توان فایل های از دست رفته را بازیابی کرد و سیستم فایل های NTFS, FAT و ExFAT را پشتیبانی می کند.

  • بازیابی پارتیشن از دست رفته

اگر پارتیشن حافظه شما از بین رفته باشد این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا موقعیت مکانی آن را جست و جو کنید. و پارتیشنی که تصادفی حذف شده است اسکن می کند و بعد از اسکن تمامی پارتیشن های اسکن شده را نمایش می دهد.

  • بازیابی از رسانه های نوری مختلف
  • بازیابی فایل های مختلف همچون عکس
  • بازیابی فایل های حذف شده
  • بازیابی ایمیل های پاک شده یا از دست رفته
  • قابلیت پیش نمایش فایل ها

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱ میانگین: ۵]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

Stellar Phoenixبرنامه ریکاوریبرنامه ریکاوری هارددانلود Stellar Phoenixنرم افزار Stellar Phoenix Windows Data Recoveryنرم افزار ریکاوری Stellar Phoenix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *