m3-bitlocker-نرم-افزار-بیتلاکر

نرم افزار ریکاوری درایو بیتلاکر M3 Bitlocker

M3 Bitlocker Recovery اولین نرم افزار رایگان بازیابی اطلاعات درایو‌های رمزگذاری شده با Bitlocker است. این نرم افزار توانایی بازیابی درایو آسیب دیده, خراب, غیرقابل دسترس, فرمت شده یا از بین رفته را دارد.

این نرم افزار با رابط کاربری ساده و راحت عملیات بازیابی را بسیار ساده انجام می‌دهد. شما با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست فایل‌ها و پوشه‌های درایو رمزگذاری با Bitlocker را بازیابی کنید.

 

Bitlocker چیست ؟

یک قابلیت امنیتی در ویندوز است که از نسخه ویستا به این سیستم عامل اضافه شده است. کار این قابلیت رمزگذاری پارتیشن‌های ویندوز است. این قابلیت تمامی پارتیشن‌ها را با استفاده از کلیدهای ۱۲۸ یا ۲۵۶ بیتی رمز نگاری می‌کند. این قابلیت همچنین با استفاده از الگوریتم AES در حالت CBC رمزگذاری را انجام می‌دهد.

در رابط جدید، این قابلیت علاوه بر رمزگذاری پارتیشن‌های هارد دیسک می توان بر روی سایر دستگاه‌های ذخیره سای قابل حمل نیز این رمز گذاری را اضافه کرد. گاهی ممکن است در هنگام رمزگذاری یا رمزگشایی از این نوع درایوها عملیات ناموفق انجام شود و اطلاعات از دست برود. در این حالت می توان با نرم افزارهایی همچون نرم افزار M3 Bitlocker Recovery به اطلاعات دسترسی پیدا کنیم.

بیتلاکر ریکاوری

چگونه درایو فرمت شده Bitlocker را ریکاوری کنیم؟

بعد از فرمت کردن داریوی که  اطلاعات آن با قابلیت بیتلاکر ویندوز رمزنگاری شده است میتوانید از نرم افزار M3 bitlocker استفاده کنید . این نرم افزار بسیار قدرتمند است و شما خواهید تواست تا اطلاعات خود را مجددا بدست بیاورید. رمزنگاری بیت لاکر توسط شرکت ماکروسافت ارائه شده و میتوان از سخت ترین رمزنگاری از آن یاد کرد.

شکستن قفل بیتلاکر در ویندوز ۷ ۸ ۱۰

اگر در صدد شکستن قفل بیتلاکر ویندوز هستید ، این کار امکان پذیر است. فقط و فقط شما میتوانید با زدن پسورد اشتباه درایو مورد نظر را فرمت کنید که البته اگر این کار را انجام دهید درایو شما به یک درایو عادی تبدیل خواهد شد و اطلاعاتتان را برای همیشه از دست خواهید داد.

اگر اطلاعاتتان مهم است از فرمت کردن درایو بیتلاکر جدا خودداری کنید. این کار باعث نابودی و غیر قابل ریکاوری شدن اطلاعات منجر خواهد شد.

فراموشی رمز بیتلاکر

فراموشی رمز بیتلاکر

اگر به هر دلیلی رمز بیتلاکر درایو خود را فراموش کردید اینجاست که Recovery key به نجات شما خواهد آمد. Recovery key همان فایلی است که هنگام رمزگذاری روی درایو بیتلاکر خود آن را ذخیره کرده اید. این فایل شامل کارکتر هایی است که درایو بیتلاکر را باز خواهد کرد. کارکتر های مربوط را در قسمت خواسته شده یا همان ریکاوری پسورد قرار دهید . بعد از این کار درایو شما باز خواهد شد و دسترسی به اطلاعتتان خواهید داشت

مشکل بیت لاکر بعد از نصب ویندوز

اگر در هنگام نصب ویندوز پارتیشن ها را حذف یا اضافه نکنید و درایوی را فرمت نکنید برای درایو بیت لاکر شما هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد. با وارد کردن رمز بیتلاککر دسترسی به اطلاعاتتان ممکن خواهد شد. اما اگر به هر دلیلی با این مشکل مواجه شدید می توانید از نرم افزار m3 bitlocker recovery استفاده کنید.

دانلود بیتلاکر

دانلود بیتلاکر ریکاوری

نرم افزار M3 bitlocker recovery یک نرم افزار است که توسط شرکت disk internal عرضه شده است . بعد از نصب و اجرای این نرم افزار قادر خواهید بود به اطلاعات درایو رمزنگاری شده خود توسط بیتلاکر دسترسی پیدا کنید.

دقت کنید که این پروسه زمان بر خواهد بود پس صبر و حوصله به خرج دهید تا بتوانید مشکل خود را حل کنید. اگر مشکلتان به هر دلیلی برطرف نشد میتوانید از خدمات ریکاوری هارد شرکت آکادمی هارد ایران استفاده کنید. موفق باشید

 

آیا این نوشته را پسندیدید؟

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱۰ میانگین: ۳.۲]

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثپت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

آموزش و مشکلات

۲ دیدگاه

  • با سلام
    پسورد بیتلاکر ویندوز ۷ از دست رفته
    البته یک بار ویندوز ۷ پاک شده سپس ویندوز۱۰ نصب وباز هم پاک کردیم وهمان ویندوز ۷ نصب کردیم
    اکنون دوتا از درایوها بیتلاکر و یکی ازاد میباشد که قبل از تمام این اقدامات رمز در درایو باز و درایو Cذخیره بود ولی با توجه به این اقدامات پاک شده
    لطفا راهنمایی کنید
    با تشکر محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *