نرم افزار بازیابی اطلاعات Tenorshare Any Data Recovery

نرم افزار بازیابی اطلاعات Tenorshare Any Data Recovery

در ادامه معرفی نرم افزارهای بازیابی اطلاعات برنامه Tenorshare Any Data Recovery Professional را بررسی خواهیم کرد امیدواریم که این نرم افزار برایتان کارآمد باشد. با استفاده از این برنامه می توانید فایل هایی که به دلیل فرمت , خراب شدن یا حذف شدن از دست رفته اند را بازیابی کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار رایگان امکان بازیابی فایل هایی که با shift + delete حذف شده اند و یا از سطل آشغال سیستم نیز حذف شده اند را فراهم می کند. داده ها ممکن است به دلایلی همچون ریکاوری دریو, حملات ویروسی , نقص در سیستم و یا کراش سیستم از بین بروند یا پارتیشنی بطور ناخواسته حذف شود , یا غیر قابل دسترس شود که در هر صورت با این ابزار می توانید اطلاعات خود را بازیابی کنید.

 

ویژگی ها

با استفاده از این برنامه بازیابی قدرتمند, اطلاعات شما پنهان نخواند شد و تمام فایل های از دست رفته از تمام دستگاه ها و سستم فایل های ویندوزتان قابل بازیابی هستند. بازیابی فایل های عکس ، فیلم ، اسناد، ایمیل ها، موسیقی، آرشیو ها و سایر فایل ها. پشتیبانی دستگاه های مختلف همچون هارد دیسک کامپیوتر, حافظه های قابل حمل مانند فلش های USB , هارد دیسک های اکسترنال, دوربین ها , گوشی های تلفن همراه و غیره. سازگاری با سیستم فایل های FAT 12/16/32 و همچنین NTFS.

 این قابلیت برای شما وجود دارد که نوع فایل یا محل آن را قبل از اسکن مشخص کنید تا نتایج دقیق تری دریافت کنید. همچنین قبل از بازیابی می توانید پیش نمایش عکسها و هر فایل دیگری را مشاهده کنید و تایید کنید کدامیک برای بازیابی مورد نیازتان هستند با این کار در زمان بازیابی اطلاعات صرفه جویی می کنید. پیش نمایش فایل ها بر اساس مسیر, نوع فایل و تاریخ حذف شدن آن است.

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۰ میانگین: ۰]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاربهترین نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالبهترین نرم افزار ریکاوری هارد دیسکنرم افزار Tenorshare Any Data Recovery Professional

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *