نرم افزار Zero Assumption Recovery

نرم افزار Zero Assumption Recovery

گاهی ممکن است داده ها به دلایلی مختلفی از بین بروند, سناریو های مختلف از دست رفتن اطلاعات شامل فرمت تصادفی درایو, نوسانات برق, حملات ویروسی و یا خرابی سخت افزار باشد. در این حال باید به دنبال یک نرم افزار بازیابی اطلاعات باشید. که ما در ادامه معرفی نرم افزار های بازیابی اطلاعات نرم افزار Zero Assumption Recovery را به شما معرفی می کنیم.

Zero Assumption Recovery مجموعه ای از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات بسیار موثر و کامل را برای سیستم عامل های مایکروسافت ویندوز فراهم می کند. این نرم افزار با قدرتی که دراد حتی زمانی که فکر می کنید هارد دیسک قابل نجات دادن نیست می تواند نتیجه ای به دست آورد.

 

ویژگی های نرم افزار Zero Assumption Recovery

نرم افزار Zero Assumption Recovery یا ZAR راه حل مناسبی برای بازیابی اطلاعات کاربران خانگی و کسب و کارهای کوچک است و با قدرتمندی می تواند فایل سیستم های ویندوز شامل NTFS و Fat و همچنین فایل سیستن های لینوکس همچون EXT2/3/4 و همچنین XFS را پشتیبانی کند. تنظیمات پیش فرض در این برنامه کامل و قابل اعتماد هستند اما کاربران حرفه ای می توانند از تنظیمات بیشتری بهره ببرند.

مشکلات هارد دیسک ممکن است برای بیشتر کاربران رخ دهد و باعث نابودی اطلاعات آنها شود, این برنامه  امکان بازیابی فایل هایی همچون تصاویر, داده های ویندوز, لینوکس و همچنین سیستم RAID را برای کاربران فراهم می کند. با امکان image recovery  می توانید تصاویر دیجیتالی را از مموری کارت ها و حافظه های USB بازیابی کنید. با قابلیت Data recovery می توان اطلاعات از دست رفته از ویندوز و همچنین لینوکس را بازیابی کرد. همچنین می توانید با قابلیت RAID recovery سیستم RAID را نیز بازیابی کنید. و در آخر می توان گفت این نرم افزار ابزاری برای رفع مشکل هارد دیسک است.

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱ میانگین: ۵]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاربهترین نرم افزار ریکاوری هارد دیسکنرم افزار Zero Assumption Recovery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *