۱-پیک توسط شرکت فرستاده خواهد شد و در زمان تحویل قطعه رسید دریافت خواهید کرد که این رسید به منزله صاحب قطعه در هنگام تحویل تلقی خواهد شد.۲- تمام هماهنگی های لازم و اطلاعات مربوط فقط از طریق تماس تلفنی و پیام رسان ها انجام خواهد شد.۳- چنانچه مشتری طی یکماه از تاریخ تحویل قطعه نسبت به دریافت آن اقدام نکند شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال قطعه ندارد.۴-برگ رسید دریافتی بدون مهر و امضا فاقد اعتبار است.۵-از آنجایی که تشخیص نیمی از درمان است ، تست و آنالیز قطعه حداقل ۲۴ ساعت زمان خواهد برد.۶-تست رایگان میباشد و بعد از اعلام هزینه و موافقت مشتری کار انجام خواهد شد.۷-شرکت فقط در قبال ایرادات گزارش شده توسط مشتری اقدام خواهد نمود.۸-هارد دوم جهت انتقال اطلاعات باید عاری از هرگونه اطلاعات باشد و شرکت در قبال اطلاعات هارد دوم هیچ مسئولیتی قبول نخواهد کرد.۹-هزینه بازیابی اطلاعات حداقل ۱۵۰ هزار تومان و تعمیر ۷۵ هزار تومان خواهد بود که بدون هماهنگی انجام خواهد شد.۱۰-دریافت اطلاعات ، تحویل قطعه تعمیر شده یا کنسل شده به عهده مشتری میباشد.۱۱-بدون هماهنگی هیچ اقدامی روی قطعه انجام نخواهد شد.۱۲-پیک مورد اطمینان شرکت بوده و نهایت دقت در حفظ امنیت و سلامت قطعه انجام خواهد شد اما شرکت در قبال اتفاقات غیر پیش بینی شده مثل : تصادف ، سرقت و ... هیچ گونه مسئولیتی قبول نخواهد کرد.۱۳-مراتب دریافت قطعه توسط پیک شرکت طی تماس تلفنی با شما هماهنگ خواهد شد.