دلایل انتخاب آکادمی هارد ایران

آکادمی هارد ایران (کانون هارد ایران سابق) تخصصی ترین و معتبرترین  مرکز بازیابی اطلاعات انواع هارد دیسک ها ، SSD و سیستم های RAID در ایران میباشد .

همانطور که میدانید تخصص و تجهیزات کامل و بروز تضمین کنننده موفقیت در بازیابی اطلاعات است. ما بروزترین تجهیزات را در کنار متخصصین با تجربه در اختیار داریم که میتوانیم از هر جهت نیاز مشتریان مان را با خدمات متمیاز و شایسته خود تامین کنیم.

چه فاکتور هایی برای شما مهم است؟

۱- تخصص و ضمانت بازگشت اطلاعات

آکادمی هارد ایران  با استفاده از مهندسین با تجربه و دور دیده در بهترین مراکز دنیا توانسته متخصص ترین و حرفه ای ترین تیم بازیابی اطلاعات را تشکیل دهد. ما در تلاش هستیم تا بهترین متد های بازیابی اطلاعات را کشف کنیم تا سرعت و راندمان بالاتری داشته باشیم که  خداوند را بخاطر کسب این همه موفقیت بسیار شاکریم.

۲- بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد دیسک در کمترین زمان

تعدد دستگاه های بازیابی اطلاعات و همچنین بروز بودن آنها  باعث افزایش سرعت کار بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد دیسک شده است از این رو حتی ما می توانیم در مواقع اورژانسی اطلاعات شما را در کمتر از ۲۴ ساعت ریکاوری کنیم.

ما در همان لحظه ورود هارد دیسک شما را تست می کنیم و به شما ضمانت میدهیم که اگر هارد دیسک شما قابلیت تعمیر حتی زیر ۵ دقیقه را داشته باشد ما از انجام این کار دریغ نخواهیم کرد چرا کهارزشمندترین دارایی انسان وقت اوست 

۳- با رضایت کامل ، پرداخت کنید

شما فقط در قبال اطلاعات مورد تاییدتان و همچنین تعمیر کامل هارد دیسک تان ، هزینه پرداخت می کنید. اگر به هر دلیلی اطلاعات شما بازیابی نشود یا هارد دیسک تان تعمیر نشود هیچ هزینه ای دریافت نخواهد شد.

پشتیبانی آکادمی هارد ایران

در هر مرحله از فرآیند بازیابی اطلاعات یا تعمیر هارد دیسک (قطعه) همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت و شما را در جریان روند تعمیر یا بازیابی قطعه ما قرار خواهند داد.

همچنین اگر سئوالی در حین کار برایتان پیش آمد میتوانید تماس بگیرید و جویای سئوال خود شوید. تیم ما با جان و دل پاسخگوی مشتریان عزیزمان هستیم.

ما مدعی هستیم که در بازیابی اطلاعات در ایران بعنوان اولین هستیم ! باور ندارید ؟ تخصص ما را امتحان کنید

تجهیزات ما :

ابزارآلات :

۱ > استفاده از دستگاه قدرتمند PC3000 Express جهت بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک های اکسترنال اینترنال با هر بند ، مدل و ظرفیتی

۲ > استفاده از دستگاه MRT PRO جهت بازیابی اطلاعات و تعمیر انواع هارد دیسک ها اینترنال و اکسترنال با آپشن های فوق العاده

۳ > دارای کلین روم استاندارد برای انواع هارد دیسک های ۲٫۵ , ۳٫۵ اینترنال و اکسترنال

۴ > دارای ابزار آلات جراحی هارد دیسک مطابق با استانداردهای روز دنیا و استفاده از ابزار آلات برند HDD Surgery

کلین روم
_

درباره مهندس مهدی یوسفی

متخصص بازیابی اطلاعات

حضور مهدی یوسفی در مرکز MRT LAB

مفتخر هستیم در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی تکنولوژی بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارددیسک حضور چشمگیر و موفقی را در قطب مرکزی شرکت محترم MRT LAB ،جهت تبادل اطلاعات و آخرین تکنیک های بازیابی اطلاعات در سطح فوق تخصصی داشتیم. همانطور که می دانید این مرکز قوی ترین تیم فوق تخصصی خود را به دعوت شرکت محترم MRT LAB به کشور چین اعزام نمود . ایمان داریم دستاورد های این سفر کمک شایانی باشد به خانواده و کاربران آکادمی هارد ایران  و همچنین مشتریان عزیز . انتقال جدیدترین تکنیک های بازیابی اطلاعات و تعمیرات هارددیسک نیازی است که بر هیچ کس در عصر اطلاعات پوشیده نیست و ما با تمام توان تلاش خواهیم نمود تا به بهترین شکل ممکن خدمات خود را به شما عزیزان ارائه نماییم.

اطلاعات بیشتر در : http://en.mrtlab.com/the-first-mrt-international-data-recovery-training-course

CERTIFICATES
_

دوستان و همکاران

خارج از کشور

چرا باید ما را انتخاب کنید؟

امنیت اطلاعات

اطلاعات شما کاملا تضمین می شود . این شرکت تحت نظارت نهادهای نظارتی فعالیت می کند.

سریع ترین خدمات

به کمک مهندسین با تجربه و بهرمندی از تجهیزات روز دنیا میتوانیم ارائه کننده سریعترین خدمات باشیم.

تخصص و تعهد

سال ها تجربه و بهره مندی از جدیدترین متد های تعمیر و بازیابی اطلاعات هیچ مشکلی را بی راه حل نمی گذارد

سئوالاتی که شاید در ذهن داشته باشید !

آیا هارد سوخته قابل ریکاوری است؟

دوستان توجه کنند که ما در کار حرفه ای هارد دیسک واژه ای به نام هارد دیسک سوخته نداریم اما این کلمه بین عموم رایج است . جواب بله میباشد امکان بازیابی وجود دارد.

ریکاوری به صورت سخت افزاری انجام می شود یانرم افزاری؟

هارد دیسک از دو قسمت لاجیکال و فیزیکال تشکیل شده ، قسمت لاجیکال مربوط به فریم ور و سیستم کنترل داده در هارد دیسک مربوط می شود و قسمت فیزیکال متشکل از قسمت های سخت یا قسمت های سخت افزاری هارد است. بسته به نوع خرابی هارد ، ریکاوری سخت افزاری یا نرم افزاری انجام می شود. وقتی صحبت از نرم افزار می شود نرم افزار و سیستم عامل هارد دیسک است نه اینکه ریکاوری با استفاده از نرم افزار ها یا بعضی از بد افزار های انجام میشود . لاجیکال و سیستم عامل هر هارد یونیک خود هارد است و در فرآیند ریکاوری نرم افزاری هارد دیسک ما به اصلاح فریم ور هارد دیسک می پردازیم .

چنددرصدمیتوانیم مطمئن باشیم که هارد ضربه خورده قابل ریکاوری است؟

ما با استفاده از تجهیزات بروز به یکی از تخصصی ترین مرکز جراحی هارد دیسک تبدیل شده ایم و هر مشکل فیزیکی هارد دیسک را حل خواهیم کرد. نگران اطلاعات هارد ضربه خورده خود نباشید ، قابل ریکاوری است.

هارد اکسترنال شناسایی نمی شود؟ قابل ریکاوری است؟

اگر هارد دیسک به کوچکترین مشکل برخورد در ۹۰ درصد شناسایی نمی شود. شناسایی نشدن هارد دیسک عوامل متعددی دارد که در پست های مربوط به تعمیر برند های هارد دیسک ها بصورت ساده توضیح داده شده است. در درجه اول باید تشخیص درستی مبنی بر دلیل شناسایی هارد دیسک داده شود سپس به رفع مشکلات هارد پرداخت . ما به بواسطه شناخت کامل ساختار پیچیده هارد دیسک می توانیم به سادگی به دلیل مشکل ایجاد شده پی ببریم و سپس اقدام به اصلاح خرابی ها و در نهایت اطلاعات هارد دیسکی که شناسایی نمی شود را ریکاوری کنیم.

میخواهید بیشتر بدانید !؟

مشکلات رایج

بلاگ آموزش

آموزش ها

نرم افزار