نرم افزار ریکاوری اطلاعات Auslogics File Recovery

نرم افزار ریکاوری اطلاعات Auslogics File Recovery

در این مطلب یکی دیگر از نرم افزار ها در زمینه بازگردانی اطلاعات حذف شده یا اطلاعاتی که به طور تصادفی حذف شده اند و یا مورد حمله نرم افزارهای جاسوسی و ویروس قرار گرفته اند معرفی می کنیم . این نرم افزار Auslogics File Recovery نام دارد. و این امکان را به شما می دهد که اسناد, فایل های موسیقی, برنامه های نرم افزاری و یا هر فایل دیگری را بازیابی کنید. قابلیت بازگردانی فایل از دوربین های دیجیتال, دوربین و کارت حافظه را نیز دارد. همچنین این امکان را دارد که فایل ها را جستجو کنید و یا پیش نمایش دهید. این نرم افزار با استفاده از تکنیک های بازیابی پیشرفته امکان بازیابی انواع مختلف هارد را فراهم میکند. و حتی در صورتی که درایو فرمت شده و یا قسمتی از فایل آسیب دیده است می تواند آن را بازیابی کند.

 

ویژگی ها

کارشناسان Auslogics بهترین نتیجه بازیابی را برای شما تضمین می کنند. برای استفاده ساده از آن می توانید با استفاده از بازیابی wizard استفاده کنید. این گزینه این امکان را به شما می دهد که زمان بازیابی را با استفاده از جستجو درون صفحه ای به حداقل برسانید. شما امکان انتخاب درایو برای اسکن را دارید, و می توانید نوع فایل را مشخص کنید و یا آخرین تاریخ اصلاح روی فایل را با محدوده تاریخ مشخص کنید. فیلتر پیشرفته در این برنامه به شما امکان می دهد نتایج اسکن را مرتب کنید. گزینه پیش نمایش اجازه می دهد فایل های مختلف را به صورت پیش نمایش ببینید.

کارشناسان Auslogics به طور مداوم برای بهبود نرم افزار کار می کنند و می توان گفت یکی از قابل اطمینان ترین محصولات بازیابی این نرم افزار است.

این نرم افزار , ابزارهای اضافی هم به همراه دارد از جمله ایجاد تصاویر دیسک, ابزار shredder برای حذف دائمی فایل ها , پاک کننده دیسک رایگان برای پاک کردن ایمن فایل های حذف شده و آزاد کردن فضای دیسک از فایل های حذف شده.

دانلود نرم افزار

پسورد :

www.recoverycenter.ir

آیا این نرم افزار را پسنیدید؟

روی ستاره کلیک کنید

امتیاز دهی !
[تعداد: ۱ میانگین: ۵]

آیا میدانید !؟

مقصر ۹۰ درصد نابودی اطلاعات کسانی هستند که بدون دانش ، بدون رعایت چند نکته اساسی و استفاده از هر نرم افزاری اقدام به ریکاوری میکنند و اطلاعاتشان را برای همیشه غیر قابل بازیابی میکنند !! پس همین حالا اصولی ریکاوری کنید و اطلاعاتتان را کامل برگردانید
توجه

مهدی یوسفی

امیدوارم مطلب فوق برایتان مفید بوده باشد. لطفا نظر یا سئوال خود را ثبت کنید ما مشتاقانه پاسخگو خواهیم بود.

نرم افزار های ریکاوری

بازیابی اطلاعات هارد نرم افزاربهترین نرم افزار ریکاوری هارد اکسترنالبهترین نرم افزار ریکاوری هارد دیسکدانلود نرم افزار ریکاوریدانلود نرم افزار ریکاوری فایل های فرمت شدهدانلود نرم افزار ریکاوری فیلم های پاک شدهنرم افزار Auslogics File Recovery

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *